Hansys Posted January 5, 2014 Share Posted January 5, 2014 Beste iedereen, Heb Prestashop 1.5.6.1 in Nederlands. In de backend : bij lokalisatie/vertalingen/vertalingen aanpassen/email template vertalingen krijg ik volgende foutmelding : Kern e-mailsLijst van e-mails die in de map zitten "mails/nl/" Kern e-mails - 0 Missende vertaling(en) op 0 template(s) voor Dutch: Er is een probleem met het ophalen van de e-mailbestanden.Verzeker u zich er van dat er Nederlandse bestanden bestaan in de /home/rebelle/public_html/themes/default/mails/en/ map Dus enerzijds : mail/nl Anderzijds mails/en Er is helemaal geen map /home/rebelle/public_html/themes/default/mails/en/ enkel : /home/rebelle/public_html/themes/default/mails/nl ' Ik heb geprobeerd om engels te installeren bij 'Importeren localisatie pakket' maar dat heeft die directory niet aangemaakt ... Iemand een idee? Alvast bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christiaan_01 Posted January 30, 2014 Share Posted January 30, 2014 Ik heb hetzelfde probleem. Nooit eerder last van gehad. Nadat ik een vertaling bijwerkte en opsloeg kwam dit probleem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christiaan_01 Posted February 1, 2014 Share Posted February 1, 2014 Blijkbaar zijn de e-mails verplaatst tijdens mijn laatste e-mail update. Het pad naar de locatie is: /public_html/themes/default/mails/nl. Je kunt ze dus het best via je ftp bewerken i.p.v. de PS BO. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts