dkcheaper Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Håber nogle kan hjælpe. Siden er www.cheaper.dk Problemet er toppen. Min kurv er forsvundet, søgebar er for langt nede, logo er for langt nede, knappen home er muligvis stadig bag logo. Hvordan får jeg det "på plads" som det er i standard theme? Har prøvet at fjerne theme og lægge ind igen, men ikke der fejlen er. Det skete efter jeg var inde under Moduler -> Positioner og brugte knappen "Live Edit". Rykkede Informationsbaren fra venstre til Højre med denne, trykkede "GEM" og da jeg opdaterede siden var fanden løs. Nogle foreslag til hvordan jeg kan få det tilbage igen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Jeg har aldrig brugt "Live Edit". Har du prøvet at flytte modulerne på plads igen på den gode gammeldags måde? Ved at bruge pil op eller pil ned og/eller "Flyt et modul"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dkcheaper Posted January 4, 2014 Author Share Posted January 4, 2014 Ja det har jeg prøvet, men uden held. De flytter ikke rigtig på sig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Prøv at nulstille et af de moduler, der "driller" og se, om du herefter kan placere det korrekt. Start f.eks. med indkøbskurv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dkcheaper Posted January 4, 2014 Author Share Posted January 4, 2014 Jeg har prøvet at nulstille kurv og "min konto". Kurven er dukket frem, men på den forkerte side at top menu baren. "min konto" er fortsat ikke dukket frem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Når man nulstiller et modul, ryger det nederst i rækken. Har du prøvet at trækket det op over menuen under positioner? Alternativt skal du installere themet igen (kald det noget andet end default). Du kan bruge themeinstaller til dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dkcheaper Posted January 4, 2014 Author Share Posted January 4, 2014 Fedt det lykkedes. Jeg havde prøvet tidligere i positioner at få "Top horisontal menu blok" helt i bunden af "Top of pages" hvilket ikke hjalp. Efter at have nulstillet de forskellige blokke der var der oppe omkring, hjalp det nu at få "Top horisontal menu blok" i bunden. Jeg er færdig med at lege med Live Edit. Tak for hjælpen gutter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 Nu er jeg ikke en gut - men selv tak. Husk at rette dit indlæg til løst (se hvordan på forsiden her på det danske forum). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts