andersburn Posted January 3, 2014 Share Posted January 3, 2014 Jeg mangler et modul jeg ikke kan finde. Jeg tilbyder afhentning i min butik, og når tidspunktet kommer hvor jeg skal printe ordre kommer der tit et par af dem med. Som jeg ikke vil printe. Men kan man ikke få et modul som automatisk giver de ordre med en bestemt levering, en bestemt status? Så kunne jeg også automatisk sende åbningstiderne osv til kunden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Jeg kender ikke til et sådant modul. Der er jo ikke noget automatik indbygget til automatisk at ændre status - det gør man jo på den enkelte ordre, og der er mig bekendt heller ikke nogen som helst kobling mellem leveringsmåder og de forskellige statusser på ordren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andersburn Posted January 4, 2014 Author Share Posted January 4, 2014 Det må kunne gøres. Jeg har set et par moduler som automatisk kan tilføje en status, men der er bare ikke nogen filter :s .Dem jeg har fundet sætter "afsendte" ordre til "modtaget" efter et par dage. Det kan kodes, man skal bruge et cron job til at udføre den, men det er heller ikke et problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts