Skafte Posted January 3, 2014 Share Posted January 3, 2014 (edited) Hej. Jeg har akut brug for hjælp. Da jeg her til aften logget på min webshop, var der pludseligt en masse ting som var anderledes og som ikke passet med som den var i formiddags. Da jeg gik ind på konfigurationsinformation og så på manglende filer, så manglede der pludseligt 17 filer, og jeg har ikke være på i mellemtiden, hvordan kan det så lade sig gøre at jeg pludseligt har 17 manglende filer???? Her er de manglende filer: § modules/blocklink/add.png § modules/blocklink/blocklink.php § modules/blocklink/blocklink.tpl § modules/blocklink/index.php § modules/blocklink/logo.gif § modules/blocklink/logo.png § modules/blocklink/prefs.gif § modules/blocklink/img/arrow_right_2.png § modules/blocklink/img/index.php § modules/blocklink/translations/index.php § modules/blocknewsletter/mails/en/index.php § modules/blockwishlist/mails/en/index.php § modules/editorial/homepage_logo_1.jpg § modules/followup/mails/en/index.php § modules/mailalerts/mails/en/index.php § modules/referralprogram/mails/en/index.php § modules/sendtoafriend/mails/en/index.php Hvordan får jeg dem tilbage igen? og hvad kan grunden være til at jeg har mistedet dem? www.lokal-hypnose.dk min version er: PrestaShop™ 1.5.4.1 Håber på hjælp, da jeg er ved at være godt fustreret. Med venlig hilsen Anders Skafte Hansen Edited January 7, 2014 by Skafte (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted January 3, 2014 Share Posted January 3, 2014 Giver det da din shop problemer? Jeg har også en manglende filer, men hvorfor de mangler aner jeg ikke, da jeg aldrig har slettet eller rettet filerne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skafte Posted January 4, 2014 Author Share Posted January 4, 2014 Ja store problemer, alle mine kategorier hvor jeg har mine vare. Og nu kan jeg ikke få dem tilbage Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Det lyder mærkeligt, at filerne er blevet slettet. Mange af de index.php PrestaShop har liggende er tomme, men ligger der af sikkerhedshensyn. Du kan jo hente de manglende filer fra den oprindelige zip-fil. Jeg tvivler dog på, at det er dette, der giver dig problemer med visning af kategorierne. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skafte Posted January 4, 2014 Author Share Posted January 4, 2014 Jeg har ikke nogle zip-filer da jeg ikke har downloadet det til computeren men har lavet det hele online. Hvad tror du så der er roden til mine problemer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Du kan blot hente din version af PrestaShop her http://www.prestashop.com/en/developers-versions og så pakke den ud lokalt og uploade de manglende filer. Men jeg tror heller ikke på, at de er årsagen til problemerne, der må være sket noget andet i shop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skafte Posted January 5, 2014 Author Share Posted January 5, 2014 På download siden står der at det kun er en test version og ikke bør bruges til sider. Er du sikker på jeg skal gøre det alligevel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skafte Posted January 5, 2014 Author Share Posted January 5, 2014 Det her er virkeligt mærkeligt, jeg går ind på min side i dag, og pludselig er de manglende filer fundet igen. What! Hvad skete der lige der? 1,5 dag hvor de manglede også finder den dem selv. Hvis det er noget som bare kan ske, så ved jeg ikke rigtigt hvad jeg synes. Tak til jer som har hjulpet mig med mit problem, jeg er taknemlig Anders Skafte Hansen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts