LasseSJ Posted January 3, 2014 Share Posted January 3, 2014 Hej. Jeg står og skal til at flytte mit domæne og webshop fra ONE.COM til Meebox Pro webhotel.Jeg står og mangler en udførlig beskrivelse af hvordan man gør fra A-Z, da jeg ikke ønsker at gøre noget forkert.Mange tak for jeres hjælp!Mvh Lasse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted January 3, 2014 Share Posted January 3, 2014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meebox Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Hej Lasse,Først og fremmest: det glæder os meget at høre, at du vil flytte over til os :-). Vores support team står klar til at hjælpe dig med din flytning. Det eneste du derfor skal gøre er at oprette en support-ticket (http://meebox.net/da/support/) og så vil en af mine kollegaer hurtigst muligt kontakte dig for at hjælpe dig med flytningen og hvad du nu ellers måtte have af spørgsmål.Hvis du har spørgsmål til Meebox som virksomhed, til mig eller noget helt tredje er du velkommen til at kontakte os på enten Twitter (@meeboxnet), Facebook (/Meebox.net) eller vores andre sociale medier. Du er selvfølgelig også velkommen til at skrive i denne tråd.Jeg håber at dette svar var til hjælp. Endnu en gang tak for dit valg af os som hostingudbyder! :-) Mvh Casper Ackermann Community Manager, Meebox.net. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts