[email protected] Posted January 2, 2014 Share Posted January 2, 2014 Hej!Jeg har installeret Prestashop igennem Oneclik fra min host, unoeuro. Men der er en opdatering til Prestashop - hvordan opdatere jeg ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted January 2, 2014 Share Posted January 2, 2014 Upload et screendump, så er det nemmere at give et bud. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted January 2, 2014 Author Share Posted January 2, 2014 Hvordan oploader jeg her? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted January 2, 2014 Share Posted January 2, 2014 Hvordan oploader jeg her? Under "Attach Files" kan du klikke på "Vælg fil" ;-) Tryk evt. først på "More Reply Options". Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted January 2, 2014 Share Posted January 2, 2014 Men der er en opdatering til Prestashop - hvordan opdatere jeg ? Hvad med at bruge "1-click Upgrade" under moduler i kontrolpanelet (Back Office)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted January 2, 2014 Author Share Posted January 2, 2014 Tak for hjælpen eLund! Det var lige en mulighed jeg ikke var bevidst om 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 3, 2014 Share Posted January 3, 2014 Husk nu backup af filer og database inden, du går i gang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts