Valkyrja Posted January 2, 2014 Share Posted January 2, 2014 Jeg har haft et par kunder som uheldigvis har oprettet sig flere gange, hvor jeg tidligere har kunne slette de ekstra fordi der ingen ordre var på.. nu er det så sket igen. Jeg undres at shoppen tillader samme mail at blive brugt flere gange. men den nye kunde har oprettet sig 3 gange og købt produkter alle 3 gange. er der nogen måde hvorpå jeg kan stoppe dette ved at den validere ved oprettelse eller køb i shoppen? og kan jeg flette kontoerne sammen (merge) dem på nogen måde? Mvh Linda Jeg kører stadig en nu ældre version af shoppen da vores design endnu ikke er opdateret til nyere version. 1.5.3.1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted January 2, 2014 Share Posted January 2, 2014 Jeg kører stadig en nu ældre version af shoppen da vores design endnu ikke er opdateret til nyere version. 1.5.3.1 Hvis dit design virker med 1.5.3.1 virker det også med den nyeste 1.5.6.1, så jeg ville helt klart prøve at opgradere, hvis jeg var dig. Jeg kan ikke huske hvor stabil version 1.5.3.1 var. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valkyrja Posted January 3, 2014 Author Share Posted January 3, 2014 Ja det har jeg også i tankerne.. men skal lige ha lidt mere tid til at have en "backup" etc klar jeg har en del modificeringer på min shop. men ja det ender jeg så nok med. tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valkyrja Posted January 3, 2014 Author Share Posted January 3, 2014 Ja det har jeg også i tankerne.. men skal lige ha lidt mere tid til at have en "backup" etc klar jeg har en del modificeringer på min shop. men ja det ender jeg så nok med. tak Men er det muligt at sammenflette 2 ordre? for det ville nok være smart jeg fik det fixet inden jeg opgraderede tænker jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted January 3, 2014 Share Posted January 3, 2014 Det er meget almindeligt ved "gæstekøb" at der oprettes en ny kunde ved hvert køb, jeg mener ikke det er rettet i de nye versioner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted January 3, 2014 Share Posted January 3, 2014 Men er det muligt at sammenflette 2 ordre? for det ville nok være smart jeg fik det fixet inden jeg opgraderede tænker jeg Ikke med nogen standard funktionalitet, som jeg kender til. Man skal nok rette ordrerne direkte i databasen for at det kan lade sig gøre, og det kan du i princippet ligeså godt gøre efter som før opgraderingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts