gyula21 Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 SziasztokSzeretném valahogy megoldani, hogy a tárhelyemen ne csak a prestashop legyen, hanem pl egy blog is.És hogy oldható meg, ha feltelepítem a blogmotort a tárhelyen lévő egyik mappába, hogy a blog.kormi-grocery.hu címre azt hozza elő? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pattila01 Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 A blog.kormi-grocery.hu címet mint aldomaint be kell állítani CPANEL-en és már kész is Ráirányítod erre az aldomain-re a blogod könyvtárát és meg is vagy. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gyula21 Posted December 31, 2013 Author Share Posted December 31, 2013 Kérhetek egy kis "lépésről lépésre" útmutatót is? Valamennyire értem, hogy mit, hogy miért, de nem akarok semmit se elrontani (meg lehet, hogy rajtam kívül mások is szeretnék ezt megcsinálni ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PapaDoc Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 megkérheted ininet.hu - ékat is (szolgáltatód), hogy csinálják meg neked. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts