wanthai Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 (edited) Hej Jeg er nok en newbe der har fået problem med mit logind. Jeg kan ikke længere huske mit password til min admin del, er der nogen mulighed for at finde det igen. Regner med at det er gemt i db et eller andet sted. Det er en test version som jeg er ved at prøve af, og er oprettet med [email protected] som mailaddresse, så jeg kan ikke nulstille den på nogen måde. Håber der findes en løsning også til mig. Edited January 3, 2014 by wanthai (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rene77 Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Der skulle være en mulighed for at du kan ændre din mailadresse i databasen Koden bliver ikke nemt at aflæse, da den er krypteret.. Log ind på database Og find den der hedder employee Der kan du ændre din mail-adresse Så kan du nulstille den via log-in delen Link to comment Share on other sites More sharing options...
wanthai Posted December 31, 2013 Author Share Posted December 31, 2013 Jeg siger pænt tak, og vil forsøge den vej. Havde været rundt om den tabel, men turde ikke røre ved den. Men skulle det så ikke være muligt at tilføje en bruger mere via indsæt i den tabel, hvor jeg så angiver bruger og password? Vil Prestashop acceptere et ikke krypteret password? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wanthai Posted January 1, 2014 Author Share Posted January 1, 2014 Anyway, så fandt jeg denne site med en fin beskrivelse af hvordan det problem kan løses, den er på engelsk: http://mypresta.eu/en/art/tips-and-tricks/a-better-way-to-restore-prestashop-admin-password.html håber også andre kan få glæde af den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rene77 Posted January 2, 2014 Share Posted January 2, 2014 Jeg siger pænt tak, og vil forsøge den vej. Havde været rundt om den tabel, men turde ikke røre ved den. Men skulle det så ikke være muligt at tilføje en bruger mere via indsæt i den tabel, hvor jeg så angiver bruger og password? Vil Prestashop acceptere et ikke krypteret password? Jeg ville ikke tilføje en bruger derinde. Men vil mene det godt kan lade sig gøre Du kan bare ikke tilføje et brugbart password. Jeg ville oprette en bruger i BO Husk at sætte tråden til [LØST] Hvis du har fået svar på dit spørgsmål Link to comment Share on other sites More sharing options...
wanthai Posted January 3, 2014 Author Share Posted January 3, 2014 Jeg ville ikke tilføje en bruger derinde. Men vil mene det godt kan lade sig gøre Du kan bare ikke tilføje et brugbart password. Jeg ville oprette en bruger i BO Husk at sætte tråden til [LØST] Hvis du har fået svar på dit spørgsmål Hej Rene77 Ja det er klart at det skal rettes til i BO, men for at komme derind er man jo nødt til at kunne logge ind, og det kan man jo ikke når man ikke kan huske sit password. Så derfor denne lille finte får at få genskabt adgang til BO. Jeg skal få sat (løst) på når jeg finder ud af hvordan jeg gør. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 3, 2014 Share Posted January 3, 2014 Jeg skal få sat (løst) på når jeg finder ud af hvordan jeg gør. Det kan du se, hvordan du gør her: http://www.prestashop.com/forums/topic/143678-tip-sadan-retter-du-dit-indl%C3%A6g-til-l%C3%B8st/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts