blackktm Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 Ik heb PS 1.5.6.1 en heb een aanpassing gemaakt (offline) in NL taalbestand, en dat ging mooi (zie topic verderop) Nu heb ik echter het probleem dat ik in BO een blanco pagina krijg nadat ik bv bij toevoegen product op "opslaan en blijf"klik, op "opslaan"en ook wanneer ik uit wil loggen komt er een blanco pagina voor de dag. Als ik dan opnieuw naar de bo ga via de browser, kan ik er wel gewoon in, en zijn de dingen wel opgeslaan..... Het vat me wel op dat het NL bestand op m'n lokale schijf groter is, dan op de server? Heb 'm nogmaals via ftp ge-upload, en bestandsrechten op 777 gezet, maar tot dusver geen succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
PascalVG Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Zet debugging even aan: http://www.prestashop.com/forums/topic/285199-how-to-enable-debugging-mode-in-prestasho-156/ pascal Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackktm Posted December 31, 2013 Author Share Posted December 31, 2013 Pascal, dank voor je hulp. Ik had ergens al zoiets gevonden, maar voor oudere versie. Nu heb ik een nieuw nl taal bestand gedownload en via ftp erin gezet, en ik kan weer gewoon de BO regelen, opslaan etc. Wel weer het irritante "gratis verzenden " in de winkelmad, maar heb de vervoerders anders ingesteld, zodat de verzendkosten altijd als eerste in beeld komen. Hier kan ik eerst wel mee voort, en tzt eerst een backup, voordat me zoiets weer overkomt......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts