cille2612 Posted December 26, 2013 Share Posted December 26, 2013 (edited) Hej jeg har lige et spørgsmål, selvom jeg har skrevet at mine priser skal vises med moms, bliver den ved med at vise uden moms, på forsiden? er der nogle der ved hvad jeg måske lige har glemt? Jeg har prestshop 1.5.6.1 og det er købe tema. Jeg har søgt her inde, men og prøvede det som der stod i løsningerne, men det virker ikke. Edited December 28, 2013 by cille2612 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rene77 Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Hej, hvilke løsninger har du prøvet? Hvordan ser priserne ud, når du logger ind som en "kunde" evt.? Evt. link til din side. ./ René Link to comment Share on other sites More sharing options...
Presta wannabe Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Hej Cille! Det er nemmere hvis du skriver hvad dit tema hedder.. samt link til dit site>> Rene har ret i der kan godt være forskellig opsætning af Guest, og kunde der har logget ind. Ved ikke om din version ligner min 1.5.4.1 med Megashop tema, men prøv lige at checke kunder>grupper>rediger>prisvisningsmetode, der må være noget lignende på din backoffice. Mvh Jesper/marinecentrum.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
cille2612 Posted December 27, 2013 Author Share Posted December 27, 2013 det er det samme om jeg er logget ind, eller bare besøger siden. http://krybdyrsiden.com/index.php Temet er primeshop, jeg ved ikke om det lige har noget nummer!? men det hedder ihvert fald primeshop. !? Nu har jeg lige gjort, det du sagde med gæste login og så videre og det havde du ret i nu står der inkl moms, problemet er så bare at prisen er stadig ex moms, men der står nu inkl moms. og jeg har lavet den rigtige pris.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rene77 Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Nu kan jeg desværre ikke se de billeder du linker til herinde Men har du evt. prøvet inde i: Lokalisering --> Moms --> Og aktiveret momsen derinde? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cille2612 Posted December 27, 2013 Author Share Posted December 27, 2013 det eneste jeg kan komme ind og aktivere momsen, er under moms i lokalisering. som jeg har gjort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 28, 2013 Share Posted December 28, 2013 Har du valgt på den enkelte vare, at prisen skal vises inkl. moms? Jeg kan heller ikke se dine billeder, så det er ret svært at hjælpe, når man ikke kan se dine indstillinger i Back Office. Hvis du har oprettet varer og sat priser på, før du fik styr på momsen, kan det godt være, du skal ind og redigere samtlige varer og angive, at de skal vise pris inkl. din momsregel. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cille2612 Posted December 28, 2013 Author Share Posted December 28, 2013 Ja det ved jeg ikke? men rene har været så sød lige at hjælpe mig, så nu står det som det skal, jeg spørg ham lige om løsningen, så skal jeg nok skrive den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cille2612 Posted December 28, 2013 Author Share Posted December 28, 2013 SÅ blev det løst, og jeg skriver hermed lige løsningen til jer. Ja man kan vel sige jeg havde for mange danske momsregler, grundet et andet problem jeg havde tidligere, Rene slettede dem, og lavede en ny regl. og så virkede det. så tusind tak for det rene. samt jeg havde ikke inkl moms, i mine kundegrupper. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts