lmauto Posted December 25, 2013 Share Posted December 25, 2013 (edited) På billedet er der en kategoriblok til venstre, der hedder kategorier. Er det muligt når jeg f.eks. trykker på Dæk i topmenu blokken, at kategoriblokken til venstre så skifter fra kategori til dæk og dennes underkategorier. ? Edited December 25, 2013 by lmauto (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted January 2, 2014 Share Posted January 2, 2014 Gør den da ikke det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lmauto Posted January 2, 2014 Author Share Posted January 2, 2014 Nej, det gør den ikke, hvis du kigger på billedet kan du se topbjælken, hvor der står "Dæk" under Dæk står der Mitas, som er et dæk-mærke. Når jeg trykker på menuen Dæk i topbjælken sker der det, at til venstre er der en kategoribjælke som har topbjælken som under menuer og der åbner så dæk menuen. Jeg vil gerne, at når jeg trykker på "Dæk" i topbjælken, så skal der komme en ny bjælke til venstre der hedder "Dæk" i stedet for "Kategori". Kan det lade sig gøre og hvordan. ? Håber jeg har forklaret det godt nok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts