Bert Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 De vraag is simpel alleen nu het antwoord nog.Hoe upload ik handmatig via ftp de taalbestanden.waar zet ik ze allemaal weg.wat is de snelste manier om dit te doen.het probleem is heb geen toegang tot de root. Hi,Voor toekomstige Presta gebruikers met dit probleem:Ik heb een soortgelijk probleem: ook ik kan het gzip bestand niet uitpakken en ontvang de melding “archive cannot be extracted”. Ik heb meerdere malen de permissies van alle relevante directories en bestanden gecontroleerd en alles is keurig 777. Na contact met mijn hostingprovider Hostnet ligt het probleem aan het feit dat ik een shared server contract heb, en dus geen root toegang op de server. Helaas wil men het bestand ook niet voor mij installeren.Er is om het probleem heen te werken door alle bestanden nl.php handmatig te uploaden naar de relevante directories.Succes! het zelfde probleem bij dit topic http://www.prestashop.com/forums/viewthread/14298/installatie___configuratie/taalpakket_installeren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bert Posted October 3, 2009 Author Share Posted October 3, 2009 Pak het taalbestand Gzip online uit via wobzip.open dit bestand in de editor en je ziet waar alles moet staan.via ftp kun je zo alles over zetten van local naar de live site.zet de schrijfrechten dan nog wel even goed.translations/nl/admin.phptranslations/nl/errors.phptranslations/nl/fields.phptranslations/nl/pdf.phpthemes/prestashop/lang/nl.php Deze ook even in jou eigen theme veranderenmails/nl/lang.phpNu alle nl bestanden in de modules nog en dan ben je klaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted October 3, 2009 Share Posted October 3, 2009 Of je kijkt even: Hier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dutchmulti Posted October 24, 2011 Share Posted October 24, 2011 Vind die nl.gzip echt lastig!!! Je linkje werkt niet tropisch bruin.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts