Mirko Sevak Posted December 23, 2013 Share Posted December 23, 2013 Hej alle, Danske bank har sagt at i begyndelsen af 2014 vil mobilepay komme til alle erhvervsdrivende. Jeg har tænkt over at lave bank-modulet om, så man bruger som et mobilepay modul. Det eneste der sådan set skal laves om er tekster, modulets navn osv. Hvilke filer skal man rode i for at kunne komme videre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted December 26, 2013 Share Posted December 26, 2013 Det er ikke nødvendigt at begynde og ændre i bank-modulet. Du kan opsætte flere betalingsmuligheder med dette fantastiske modul http://www.prestashop.com/forums/topic/139475-modulefree-universal-payment-module/. Jeg benytter det selv - bl.a. til MobilePay løsning 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
janusrokkjaer Posted May 6, 2016 Share Posted May 6, 2016 (edited) Beklager jeg nævnte at et modul der påstår det virker til 1.6 ikke virker og jeg derfor skrev i en 3 år gammel tråd som prestafan1234 så flot kommentere nedenfor Edited May 7, 2016 by janusrokkjaer (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 6, 2016 Share Posted May 6, 2016 Du skriver i en 3 år gammel tråd som er helt forældet. Start venligst en ny. Se også retningslinjer for forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts