props Posted December 22, 2013 Share Posted December 22, 2013 W jakich katalogach warto dodać swój sklep? Katalogów jest mnóstwo, ale do których warto się dopisać? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vekia Posted December 22, 2013 Share Posted December 22, 2013 zależy chyba, w jakich kilentów celujesz i skąd, jeżeli polskich: http://www.cezzy.pl/50-najlepszych-katalogow-aktualizacja-1-12-2011/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavomils Posted December 23, 2013 Share Posted December 23, 2013 a w przypadku Europy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
props Posted December 24, 2013 Author Share Posted December 24, 2013 A wydawanie kasy na takie coś m sens? Nie znam się na SEO, ale czy taki "przyrost dóbr" w 14 dni nie przynosi więcej szkody (ban) niż pożytku? Link to comment Share on other sites More sharing options...
badyllek1993 Posted December 24, 2013 Share Posted December 24, 2013 Moim zdaniem największe efekty przynosi stopniowa i systematyczna praca. Lepiej dodać stronę codzienne do dwóch katalogów, niż raz na miesiąc do 60. Wiadomo, że czas dodania ich przez administratora i czas indexowania wpisu nie jest natychmiastowy, ale pozycjonowanie powinno być naturalne i odzwierciedlać zachowanie zwykłych użytkowników. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vekia Posted December 25, 2013 Share Posted December 25, 2013 nie jestem specjalistą seo, ale sporo naczytałem się o praktykach google, można polecieć w dół przez katalogi, zwłaszcza publiczne gdzie każdy może dodać link. Link to comment Share on other sites More sharing options...