Hoppe75 Posted December 22, 2013 Share Posted December 22, 2013 (edited) Hej alle sammen jeg sælger hundetegn jeg har over 150 af dem som skal på shoppen jeg har lidt af et problem for jeg ved ikke hvordan jeg skal ligge dem ind jeg har fået nogen af billider ind men jeg skal have priser på hver enkel af dem jeg linker lige så i kan se hvordan jeg har gjort http://clhoppe.dk/da/menu/13-skilte.html jeg håber der er en der har et godt råd :-) lige noget andet min mobil visning virker ikke optimal hvad er der galt kan i se det :-) version prestashoptm 1.5.5.0 mvh Claes Hoppe Edited December 28, 2013 by Hoppe75 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted December 22, 2013 Share Posted December 22, 2013 Claes, jeg ville aldrig smide så mange forskellige varer ind på 1 varekort. Opret en separat kategori og del dom op i design, sådan at hver enkelt vare er adskilt via designet. Og lav så varianter til f.eks. farvevalg. Når du laver denne slags struktureringer, så skal du tænke som en kunde - ikke som en indkøber :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoppe75 Posted December 28, 2013 Author Share Posted December 28, 2013 Hej Nick tak for det hjælpen :-) det har jeg også gjort nu god weekend Claes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts