jensUGX Posted December 20, 2013 Share Posted December 20, 2013 Hey Jeg har i forbindelse med godkendelse til E-mærket, behov for at tilføje reklamations- og fortrydelsesretten i ordrebekræftelsen, der genereres af shoppen. Jeg bruger stadig shop Version 1.2.5.0 Jeg mener at have fundet en .txt fil på serveren under mails -> dk, der hedder order_conf.txt Jeg har forsøgt at tilføje ovenstående vilkår i denne, og efterfølgende lavet en ordre for at teste dette. desværre ser jeg bare ingen ændringer, så er i tvivl om det er det rigtige sted jeg roder. Håber nogle kan her kan pege mig i den rigitge retning. På forhånd tak for hjælpen, og glædelig jul til jer alle :-) Mvh Jens UGX.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 21, 2013 Share Posted December 21, 2013 Der er både en .txt og en .html-fil. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensUGX Posted December 26, 2013 Author Share Posted December 26, 2013 Skal det ændres i begge eller ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 26, 2013 Share Posted December 26, 2013 Det kommer an på, om du har sat shoppen til både at sende HTML og tekst mails. Langt de fleste læser mails i HTML så min mening er, at txt versionen er overflødig nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensUGX Posted December 30, 2013 Author Share Posted December 30, 2013 Det kommer an på, om du har sat shoppen til både at sende HTML og tekst mails. Langt de fleste læser mails i HTML så min mening er, at txt versionen er overflødig nu Ahhh ja nu forstår jeg, tak for lige at opklare dette for mig... GODT NYTÅR :-D Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensUGX Posted January 2, 2014 Author Share Posted January 2, 2014 LØST - Kan lukkes :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 2, 2014 Share Posted January 2, 2014 Det skal du selv gøre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts