Hoppe75 Posted December 20, 2013 Share Posted December 20, 2013 (edited) Hej jeg har søgt og søgt over alt og ingen hjælp nu prøver jeg at skrive det jeg vil godt have mine billeder i UNDERKATEGORIER som billedgalleri og ikke som liste jeg køre med version prestashoptm 1.5.5.0 håber der er en der kan hjælpe mig :-) kh Claes Hoppe Edited December 22, 2013 by Hoppe75 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoppe75 Posted December 21, 2013 Author Share Posted December 21, 2013 Hej er der ikke nogen der kan hjælpe mig jeg linker lige så kan i moske se hvad jeg mener http://clhoppe.dk/da/14-legetoj kh Claes Hoppe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 21, 2013 Share Posted December 21, 2013 Det har jeg ikke set nogen steder, at man kan - altså i underkategorier. Jeg synes faktisk heller ikke, det giver mening set fra brugerens øjne. Hvad skal jeg som bruger med et slideshow på en produktliste?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts