jonasg Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 Kære alle Jeg er sikker på at nogen af jer har løsning på min udfordring. Jeg har installeret een theme "Newatch". jeg er generelt tilfreds med den, på nær dette problem med mobile version (kun Iphone) - I produkt siden skal man trykke flere gange (op til 10 gange nogle gange) på " tilføj til kurv" før den putter i kurven - Når man er i Quik-order, og man gerne vil logge på, efter man har indtastet e-mail og passord, skal man også trykke flere gange på login før den reagerer. som sagt det er kun i Iphone det sker. her er linket: http://billig-argan.dk Jeg håber virkelig at nogen af jer har løsningen, for det er frustrerende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 17, 2013 Share Posted December 17, 2013 Det bør være udvikleren af dit theme, der hjælper dig med at løse dette. Hvis du har købt et responsivt theme skal det virke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonasg Posted December 18, 2013 Author Share Posted December 18, 2013 Hej Prestafan1234 Jeg har forsøgt at få ham til at hjælpe, men han er helt kynisk. Har vil ikke hjælpe mig, desværre. Derfor håber jeg at én af jer gode mennesker kan hjælpe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 18, 2013 Share Posted December 18, 2013 Det er helt klart en rettelse til themet. Du skal nok være heldig hvis nogen vil bruge deres fritid på at rette noget andre har lavet. Insister over for udvikleren, og har du købt gennem addons, så brok dig til dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonasg Posted December 18, 2013 Author Share Posted December 18, 2013 Du har helt ret. Jeg må klage over til prestashop. Jeg håber stadigvæk på at nogen ved hvad problemet er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 19, 2013 Share Posted December 19, 2013 Du kan ikke klage som sådan til PrestaShop - men hvis du har købt gennem Addons, vil de _måske_ tage kontakt til udvikleren og bede vedkommende svare. Det er OpenSource, så der er ikke nogen der rigtig er ansvarlige, men man kan håbe, at PrestaShop kun tillader seriøse udviklere at sælge via Addons (jeg har selv oplevet forskellige grader af velvillighed til at hjælpe med f.eks. moduler der ikke virker korrekt, så der er vist ingen garantier). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts