TobiasEhlig Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 Hej Presta-eksperter, Jeg har lidt problemer med at styre hvilken titel Google viser i søgeresultaterne. Se venligst vedhæftede billeder for hvordan jeg har opsat forsiden, og hvordan den vises. Den er opsat til "Køb dine kondomer her - lave priser og diskret levering!" På Google viser den "eKondom.dk: Køb dine kondomer her - lave priser og diskret levering" På hjemmesiden viser den "Køb dine kondomer her - lave priser og diskret levering! - eKondom.dk" Har I nogen idé om hvad jeg gør forkert? Jeg ønsker den vist som den er opsat, altså uden URL'en i titlen - hverken først eller sidst. På forhånd tusind tak! //Tobias Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 17, 2013 Share Posted December 17, 2013 Se f.eks. denne: http://mypresta.eu/en/art/developer/how-to-remove-shop-name-from-page-meta-title.html (og der er skrevet mange flere guides, hvis du søger - kan ikke lige huske om ovenstående er den nemmeste) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts