Jump to content

Forsendelses problemer - Ingen forsendelsesfirma disponibelt.

baboum

Recommended Posts

Hej

Jeg er lige blevet kontaktet af en kunde fordi vedkommende ikke kunne gennemfører en ordrer, fordi han ikke kunne vælge forsendelse.

Efterfølgende har jeg selv prøvet - med samme resultat. Når jeg når til tjek ud står der bare:

Ingen forsendelsesfirma disponibelt.

Jeg har kigget for at se om der var noget der stod forkert under lande eller zoner - men jeg kan ikke se nogen fejl - heller ikke under forsendelses firma.

Når jeg lægger en varer i kurven og kigger så står der gratis fragt - selv om jeg ikke har aktiveret gratis fragt nogen steder - heller ikke nogen rabat koder/ pris regler

Er der nogen der har et bud på hvad det kan være?

Jeg kører version 1.5.6.0

Link: http://paradisfisken.dk

Mvh Søren

Det er vist desværre ikke det - har prøvet med 6-8 forskellige varer med vægt fra 10gr-200gr

Jeg har nu også prøvet at deaktivere alle forsendelses muligheder undtagen pickup in store. Alle lande er sat til at tilhører den samme zone - stadig det samme problem

Edited by baboum (see edit history)

Så må du lægge skærmdumps op af dine indstillinger, for det er med al sandsynlighed dem, der er noget galt med. Det er umuligt at vide, hvad der er galt med så få oplysninger. Du siger, det har virket og at det er holdt op med at virke, hvad er så ændret i mellemtiden, hvilke moduler er installeret osv.???