cille2612 Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 (edited) Hej alle.. jeg vil lige hører om der er nogle af jer, der ved med når man skal opstille at kunderne skal kunne vælge med eller uden omdeling, i postdanmark, er det et ekstra modul man skal købe, eller er det noget man kan gøre manuelt, jeg tænker også på, hvis man skal kunne printe et label ud. jeg vil bare være sikker så det hele bliver stillet op på en rigtig måde. Mvh cecilie Edited December 15, 2013 by cille2612 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 Du skal lave forskellige forsendelsesmåder, hvor du opsætter med og uden omdeling. Hvis du vil printe labels ud fra shoppen, skal du bruge Tims modul til Pacsoft - se her http://www.prestatips.dk/shop/da/prestashop-moduler/16-pacsoft.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
cille2612 Posted December 15, 2013 Author Share Posted December 15, 2013 okay.. tak for svaret... Så det er rigtig det jeg har gjort med at opstille med omdeling og uden omdeling. hvor kunderne så kan vælge, så vis jeg ikke køber dette modul, så skal det jo bare være på nærmeste posthus? eller skal man er det så bedst at fjerne uden omdeling, så de ikke kan vælge det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 Under alle omstændigheder skal du have en pakkeaftale med PostDanmark. Og så får du adgang til pacsoft online, hvor du kan indtaste dine oplysninger. Tims modul gør det bare nemmere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cille2612 Posted December 15, 2013 Author Share Posted December 15, 2013 Okay.. Tak for svaret det gør jeg.. Den der pakkeaftale, med postdanmark, er det så sådan at man skal skrive domæne, og så bliver man sendt videre efter køb, eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 Nej, det giver dig mulighed for at udskrive labels. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cille2612 Posted December 15, 2013 Author Share Posted December 15, 2013 Nåhh okay.. tak for svarene Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 Og ikke mindst bliver prisen for forsendelse lavere, hvis du har en aftale med Post Danmark. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts