ponury_rzniwiarz Posted December 13, 2013 Share Posted December 13, 2013 Witam Panowie, mam niebywały problem, a mianowicie głowię się już 3 dzień..Zainstalowałem Prestashop w katalogu domains/moja.pl/public_htmlChciałbym, aby po wpisaniu adresu "moja.pl" od razu pojawiał się sklep, a nie tak jak to jest obecnie "moja.pl/prestashop"Jestem mega zielony, więc bardzo proszę o łopatologiczne wytłumaczenie co i gdzie mam zmienić..Posiadam konto na hostingu IONIC.PL, tam opcja przekierowania URL wygląda następująco: Dodaj nowe przekierowanieLokalna scieżka URL moja.pl np.: /przekierowanie lub: /Typ przekierowania Docelowy URL np.: http://www.przekierowanie.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 vekia Posted December 13, 2013 Share Posted December 13, 2013 w katalogu /public_html/ masz pliki prestashop czy jeszcze dodatkowo subfolder /prestashop/ ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ponury_rzniwiarz Posted December 13, 2013 Author Share Posted December 13, 2013 Jeszcze dodatkowo subfolder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 vekia Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 no i tu jest problem. wszystkie pliki z subfolderu /prestashop/ przenieś do głównego katalogu Twojego sklepu. następnie zaloguj się do panelu, przejdź do zakładki PREFERENCES > SEO & URLS w polu: base URI zamiast /prestashop/ wpisz / 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ponury_rzniwiarz Posted December 15, 2013 Author Share Posted December 15, 2013 Próbowałem tak zrobić w totalcmd i otrzymuję zwrotny komunikat: Zdalnie przesyłanie przerwane - prawdopodobnie NIE obsługiwane przez serwer! Link to comment Share on other sites More sharing options...