Helicanopy Posted December 11, 2013 Share Posted December 11, 2013 Versie PS 1.5.6.0 Ik zie dat mijn artikelen anders getoond worden dan in andere Presta shops, ik heb echter geen idee waar ik dit moet aanpassen. Bij de artikelen in mijn shop staat de prijs onder de foto van het artikel terwijl ik in andere shops zie dat de prijs naast de foto staat. Ik wil dus nu ook de prijs naast de foto, maar hoe doe ik dat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted December 11, 2013 Share Posted December 11, 2013 In welke weergave/pagina is dat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helicanopy Posted December 11, 2013 Author Share Posted December 11, 2013 als je in een categorie selecteert dan worden de artikelen op deze wijze getoond. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helicanopy Posted December 11, 2013 Author Share Posted December 11, 2013 (edited) Ben wat aan het experimenteren en heb het "probleem "gevonden. Zit in de brouwser, als ik mijn shop in chrome bekijk dan staat de prijs wel netjes naast de foto. Wel vreemd als ik mijn shop in Firefox bekijk de prijs onder de foto getoond wordt en als ik een andere prestashop in firefox bekijk de prijs wel netjes naast de foto staat. Ik zie ook dat mijn shop "smaller" getoond wordt in firefox. Geen idee of dit is aan te passen? Edited December 11, 2013 by Helicanopy (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 Ben wat aan het experimenteren en heb het "probleem "gevonden. Zit in de brouwser, als ik mijn shop in chrome bekijk dan staat de prijs wel netjes naast de foto. Wel vreemd als ik mijn shop in Firefox bekijk de prijs onder de foto getoond wordt en als ik een andere prestashop in firefox bekijk de prijs wel netjes naast de foto staat. Ik zie ook dat mijn shop "smaller" getoond wordt in firefox. Geen idee of dit is aan te passen? Ik zal eens voor je kijken waar dat verschil in zit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts