SaLiC Posted December 10, 2013 Share Posted December 10, 2013 (edited) Der kommer lige et spørgsmål mere fra mig idag. Til Prestashop 1.5.2.0, med et købt theme. Jeg kunne godt tænke mig at oprette nogle atributter som kan vises med et foto når man vælger. Jeg ved godt jeg i princippet kunne vælge farve og så sætte et foto på der. Men jeg kunne godt tænke mig at finde en anden løsning. Findes der et modul der kan gøre dette? Tak // Sara Edited December 17, 2013 by SaraL (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 10, 2013 Share Posted December 10, 2013 Køb attribute wizzard pro. Den kan det der m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 10, 2013 Share Posted December 10, 2013 (edited) Det er jeg ret sikker på, at man kan med AWP som kan købes på her Hov, svarede oveni Pertho, men så har du også linket:-) Edited December 10, 2013 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaLiC Posted December 11, 2013 Author Share Posted December 11, 2013 Takker, det kan være jeg skal prøve det. Kan bare læse mig frem til at der er nogle ulemper ved det modul. Ellers må jeg ha en programmør til at fikse det for mig. Tak for svar i hvert fald. Et side spørgsmål som ikke har noget med dette at gøre, er der en af jer der kan sige mig hvor jeg slår guest tracking fra i presta?? Jeg kan simpelthen ikke finde det (igen) og har googlet løs uden at finde svaret... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 11, 2013 Share Posted December 11, 2013 Hvad skulle det være for ulemper? Hvis der er fejl i modulet retter Presto-changeo dem. Guest tracking hører nok hjemme i en ny tråd, da denne jo handler om noget andet. Men det kan ikke slås fra, det skal fjernes forskellige steder i koden - eller du skal lade være med at tillade gæstekøb (kan ikke anbefales). Jeg forstår ikke lige, hvorfor du vil have det slået fra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaLiC Posted December 11, 2013 Author Share Posted December 11, 2013 Jeg kan ikke huske det, noget med at man ikke kan importere CSV filer samt en ting mere. Men det kan godt være jeg skal gøre det alligevel Mht guest tracking, så ja det er naturligvis et andet problem, troede bare det var et klik der skulle til som jeg ikke ku finde. Jeg vil slå guest tracking fra da vi levere ud med egne biler og chauffører, og derfor ikke har track and trace numre Tak for hjælpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts