presta-dyr Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 (edited) Jeg hørte denne lydfil fra PotterCut. Der er rigtigt mange spændende pointer i interviewet med Mogens Møller. En af de ting, der bliver nævnt, er, at kunden bliver forvirret over et 1-sides ordreforløb, hvor der er en masse oplysninger samlet på en side. Så det faktisk er bedre med et "gammeldags" forløb, hvor kunden kun skal tage stilling til nogle få oplysninger pr. trin. Mogens Møller drager sine konklusioner på baggrund af (øjensynligt mange) tests. /Kjeld Edited December 9, 2013 by presta-dyr (see edit history) 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 Mægtig interessant podcast. Tak for det! Men man skal altid huske, at det er enormt forskelligt fra shop til shop. Så det bedste er altid at splitteste selv :-) Jeg fulgt links fra siden og har smidt TWAMI på min egen shop. Er der nogle, der vil kigge og kommentere på det? TWAMI er ham den danske guts egen pop-up-email-nyhedsmail-lokke-løsning. Jeg synes selv, at det ser ret fint ud... Den kan ses i drift her: nicksfotogrej.dk /Nick Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 9, 2013 Author Share Posted December 9, 2013 Det ser ret godt ud med TWAMI. Lidt irriterende, men nok ikke så irriterende, at det skræmmer folk væk. Men efter jeg havde set beskeden en gang, forsvandt den helt. Nu kan jeg ikke få den frem igen. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 Mystisk - det har jeg endnu ikke oplevet, selvom jeg har testet fra alle mulige browsere... Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 9, 2013 Author Share Posted December 9, 2013 (edited) Jeg kører Firefox 25.0.1 (under Linux). Jeg slettede de to TWAMI-cookies, og så dukkede beskeden op igen. Jeg har også prøvet med Chromium. Der gik det også galt. Dvs. beskeden forsvandt. Så slettede jeg cookies, og beskeden dukkede op igen. /Kjeld Edited December 9, 2013 by presta-dyr (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 Jeg har tilskrevet dem. Så må vi se hvad de siger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts