Peleee Posted December 5, 2013 Share Posted December 5, 2013 Uppstod lite problem idag när jag försökte installera klarna modulen: Klarna Payment, version 1.7.4 på mitt prestashop 1.5.5. Själva installationen fungerar problemfritt, lägger in min info om butiksid osv och klickar i både faktura och delbetalning då jag kör båda. Problemet ligger i när jag kommer till kassan, när jag väljer faktura här så skickas jag vidare för verifikationssidan för delbetalning och fakturan går inte att välja. Om jag väljer delbetalning så kommer jag till samma sida dvs rätt för delbetalningarna. Däremot om jag går tillbaka till klarna modulen och avaktiverar delbetalningar, går vidare till kassan och väljer faktura så kommer jag till verifikationssidan för fakturor. Kortfattat kommer jag till fel laddningssida när båda är aktiverade. Får också felkod: Argument 'PNO/SSN' not set! Vet inte om det kan ha något med saken att göra. Något som stött på ett liknande problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts