AndersHelbo Posted December 5, 2013 Share Posted December 5, 2013 (edited) Hej Jeg sidder og hjælper lidt til på http://www.runnerslab.dk, men har et problem. Egenskaben "Size" og alle værdierne herunder er blevet slettet fra backend, og kan nu ikke ses på frontend? Jeg har været inde og oprette Egenskab "Size" og værdier som fx Large og Medium og tilknyttet dem et testprodukt: http://runnerslab.dk/hjem/477-kasper-amero-test.html, men boksen ved siden af "Farve" vises ikke. Hvis jeg kigger i kildekoden kan jeg se, at den burde være der: <label class="attribute_label" for="group_5">Farve : </label> <div class="attribute_list"> <select name="group_5" id="group_5" class="attribute_select" onchange="findCombination();getProductAttribute();"> <option value="27" title="Red">Red</option> <option value="42" selected="selected" title="Pink">Pink</option> <option value="43" title="Grey">Grey</option> </select> </div> </fieldset> <fieldset class="attribute_fieldset hide_15"> <label class="attribute_label" for="group_15">Størrelse : </label> <div class="attribute_list"> <select name="group_15" id="group_15" class="attribute_select" onchange="findCombination();getProductAttribute();"> <option value="1001" selected="selected" title="STOERRELSE">STOERRELSE</option> <option value="1004" title="Medium">Medium</option> <option value="1005" title="Large">Large</option> </select> </div> </fieldset> Håber der er nogen der kan hjælpe :-) Edited January 6, 2014 by casio151 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 6, 2013 Share Posted December 6, 2013 Det du linker til kan ikke vises. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersHelbo Posted December 30, 2013 Author Share Posted December 30, 2013 Det du linker til kan ikke vises. Hej, Beklager den sene tilbagemelding. Problemet er nu løst, og siden fungere optimalt igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Det var godt:-) Husk lige at rette overskriften på dette indlæg og de andre til løst (se hvordan på forsiden). Godt nytår! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts