Jump to content

oversættelser 1.6.1 Siden går ned.

cille2612

Recommended Posts

Hej alle..:)

der var det problem med den gamle version at hver gang man skulle oversætte noget eller hente sprog, gik siden ned, dvs den viste en fejl i stedet for shoppen. man skulle så en og slette en linie i den der haccsses fil, hver gang. 

Nu har jeg så fået det nye program, 1.6.1 men når man så skal ændre sproget, kommer der to flag op i stedet for shoppen, er der nogle der ved hvad det er for noget jeg skal gå ind og slette det? 

er der nogle der har haft samme problem? 

Da jeg var inde og kigge i haccsses filen, stod den linie der nemlig ikke. så den må hedde noget andet. 
Jeg vil bare gerne vide et inden jeg går ind og skal til at oversætte sproget.. 

Håber der er nogle der kan hjælpe.. 

Jeg vil anbefale dig, at holde dig til version 1.5. Den nyeste hedder 1.5.6.1.

/Kjeld

Ja. det blev jeg så anbefaldet ikke at gøre, på grund af sikkerheden, jeg var ved at installere det manuelt, så jeg kunne få presta 1.5. men mit tema, var ikke tilpasset 1.5. så jeg tænkte at jeg installere den nye version, og så må jeg bare slette SetEnv hver gang jeg skulle bruge det, men den SetEnv er der ikke mere og jeg ved ikke hvad den ellers hedder?

men ved du hvilken linie det er jeg skal slette?? i den der htaccess-fil?? 

• 2 weeks later...

Unskyld jeg har først set dit svar nu; ved ikke lige hvorfor jeg ikke har fået en mail. 

ja lige præsis 1.5.6.1 Men jeg har simbelthen valg at oversætte det manuelt, da jeg overhoved ikke har kunne finde grunden, jeg spurgte også min host, men de mente ikke det var dem. selvom om andre også har fået sammen besked.

Så jeg har som sagt installeret hele sprogpakken manuelt, fra engelsk til dansk, indsatte sproget fra en anden dansk version, så jeg var sikker på at det blev gramatisk korrekt, det hele. og formuleret rigtigt, det tog lidt tid, men det er klaret. 

Vis der er nogle der lige ved hvad problemet er, må de meget gerne sige det- jeg tror fejlen ligger i den der hacces fil...