PeerHolm Posted November 27, 2013 Share Posted November 27, 2013 (edited) Tidligere var det muligt at se min shop i forskellige browsere (bl.a. Chrome og Morzilla) Dette er ikke længere tilfældet, hvad kan jeg gøre for at rette det? Ver. 1.4.6.2 med tilkøbt tema. Edited November 29, 2013 by PeerHolm (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 27, 2013 Share Posted November 27, 2013 Virker det med standard theme? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeerHolm Posted November 27, 2013 Author Share Posted November 27, 2013 Det ved jeg faktisk ikke, da temaet har været på fra starten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeerHolm Posted November 27, 2013 Author Share Posted November 27, 2013 Har nu prøvet med standard tema og det virker heller ikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted November 29, 2013 Share Posted November 29, 2013 Har du løst problemet? Jeg kan godt se shoppen i både Firefox 25.0.1 og Crome Version 31.0.1650.57 m Aupino Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeerHolm Posted November 29, 2013 Author Share Posted November 29, 2013 Problemet er fundet - det viser sig at siden er blevet hacket Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 Til de interesserede kan jeg fortælle, at FTP adgang var hacket, og der var uploadet en tom index.html side, samt diverse filer med redirects til andre sider og et mailscript der sikkert blev brugt til at udsende spam med. Sørg for super stærke kodeord til jeres webhoteller, FTP konti og database. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts