AndersHelbo Posted November 27, 2013 Share Posted November 27, 2013 Hej Kan man i Prestashop v.1.5.5.0 lave følgende mht. forsendelse. I købsprocessen har køber mulighed for at vælge adresse og land, som pakken skal sendes til. Der er mulighed for at vælge Danmark, EU og udenfor EU. I Danmark er der fri fragt ved køb over 300,- ellers er normal fragtpris 50 kr. I EU er der fast fragt på 89 kr. og ikke gratis fragt ved køb over et givent beløb. Udenfor EU er der fast fragt på 189 kr. og ikke gratis fragt ved køb over et givent beløb. Er der mulighed for at lave ovenstående? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 Ja, det er ren opsætning i back office. Og i version 1.5.5.0 er det blevet langt mere intuitivt at opsætte fragt, så du skal blot følge guiden. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersHelbo Posted December 30, 2013 Author Share Posted December 30, 2013 On 11/30/2013 at 9:14 AM, Prestafan1234 said: Ja, det er ren opsætning i back office. Og i version 1.5.5.0 er det blevet langt mere intuitivt at opsætte fragt, så du skal blot følge guiden. Hej, og beklager den sene tilbagemelding. Tak for svaret, det er fikset Link to comment Share on other sites More sharing options...
yquem Posted November 24, 2018 Share Posted November 24, 2018 Hej Jeg kan ikke lige se hvor jeg sætter det op. Jeg er på version 1.6.1.3 Jeg vil gerne kunne tilbyde fri fragt i DK over et bestemt beløb men til udlandet skal der altid betales fragt. Jeg kan i Shipping / Shipping / Gratis forsendelse starter ved - angive et beløb hvorfra der skal beregnes fri fragt - men gælder det ikke for alle lande (det går jeg ud fra)? I Shipping / Carrieres / 'Fane 2 - Forsendelseslokationer og omkostninger' / Gratis forsendelse - hvis jeg sætter den til ja vil den vel tilbyde gratis forsendelse lige meget hvor den sendes og hvor meget pakken koster? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 24, 2018 Share Posted November 24, 2018 Du må meget gerne starte en ny tråd. Emnet er 5 år gammelt og omhandler en helt anden version. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yquem Posted November 24, 2018 Share Posted November 24, 2018 Søgte bare - men laver en ny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts