jonassen2 Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 (edited) Jeg har opdateret min shop til 1.5.6.1 Når jeg i backend trykker: se butikken kommer der en side frem med teksten: "På grund af vedligeholdelse, er shoppen desværre midlertidigt lukket.Vær venlig at prøve igen om lidt." Hvordan kommer jeg til min shop? Edited November 28, 2013 by jonassen2 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Buch Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 Hej Har du set om shoppen er aktiveret i backoffice under Preferences --> Maintenance -- > Enable shop? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonassen2 Posted November 26, 2013 Author Share Posted November 26, 2013 Hvad hedder det på dansk? Det virkede fint inden min opdatering. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rmadsen80 Posted November 27, 2013 Share Posted November 27, 2013 Præference - Vedligeholdelse Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonassen2 Posted November 27, 2013 Author Share Posted November 27, 2013 Hej Har du set om shoppen er aktiveret i backoffice under Preferences --> Maintenance -- > Enable shop? Nu er den aktiv, men nu melder den denne fejl: Webstedet kan ikke vise siden Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonassen2 Posted November 27, 2013 Author Share Posted November 27, 2013 Har forsøgt at slå caches til og fra men ved enable skriver den serverfejl. Der er vist noget større galt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 27, 2013 Share Posted November 27, 2013 Hvordan har du opgraderet? Via 1-click-update? Jeg kan forstå at du har fået sat butikken online, men at det ikke virker. Har du et link til butikken? Når du vælger 1-click-update, hvis det er det du har gjort, så skriver de "With the PrestaShop 1-click upgrade module, upgrading your store to the latest version available has never been easier!Please always perform a full manual backup of your files and database before starting any upgrade.Double-check the integrity of your backup and that you can easily manually roll-back if necessary.If you do not know how to proceed, ask your hosting provider." Det er lidt svært at hjælpe dig med de oplysninger, du giver. Bla mangler link til din shop, og hvordan du har opgraderet. Kan du ikke komme med nogle flere oplysninger? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonassen2 Posted November 28, 2013 Author Share Posted November 28, 2013 Meebox har nu fået den online, der var rod i mine filer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts