Beautiful Makeup Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 (edited) Vi sælger nogen makeup startsæt hvor der indgår flere produkter, og som giver os lidt udfordringer mht. til lagerstyringen. Umiddelbart er det nemt nok at løse med produktpakker, men inde på produkterne skal man gerne kunne vælge sin hudfarve (fair, medium, tan og dark). Så farverne i startsættet bliver tilpasset til en, og så kan man ikke bruge produktpakker mere. Derud over kunne jeg godt tænke mig at kunne tilbyde noget i stil med: "Ønsker du at tilføje xxx for kun xxx,00 kr?". Pt. klare vi os med en del manuel lageropdatering, som ikke er holdbar i længden. Umiddelbart er det ikke noget der kan løses i standard Prestashop (1.5), men er der nogen der kender et, eller flere, moduler der kan klare ovenstående? Dbh. Jean Edited December 11, 2013 by Beautiful Makeup (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beautiful Makeup Posted December 11, 2013 Author Share Posted December 11, 2013 (edited) Jeg fandt ikke umiddelbart noget modul der kunne løse min problemstilling. Men jeg har fundet min egen løsning, som jeg syntes jeg vil dele. Jeg har oprettet en pakke for hver af kombination, og skjult dem så de ikke komme frem nogen steder. Så har jeg oprettet en kategori med produktnavnet, og forsynet kategoribeskrivelsen med "radio-knapper" så kunden kan tilpasse sit produkt. Så har jeg lavet et jquery script der aflæser "radio-knapperne" og lægger den rigtige pakke i kurven når kunden trykker på køb-knappen. Løsningen kan ses her: http://www.beautifulmakeup.dk/78-beauty-basic Det eneste der ikke virker er animationen når jeg lægger noget i kurven, men det er til at leve med. Mvh. Jean Edited December 11, 2013 by Beautiful Makeup (see edit history) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts