elilee Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Är ny prestashopanvändare. Någonting kanske i samband med nya uppdateringen har hänst så nu syns inte pris, köpknapp på produktsidan, ej heller användarinfo och varukorg i sidhuvudet. Detta gäller för båda de teman jag har installerade. TACKSAM för hjälp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomped Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Det är inte så att du råkat aktivera katalogläget? Nu har jag inte senaste versionen av PS, men i min version hittar du det under Preferences -> Products (antar att det är något liknande hos dig). Link to comment Share on other sites More sharing options...
elilee Posted November 25, 2013 Author Share Posted November 25, 2013 Tack så mycket för ditt svar men katalogläget är inte aktiviterat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomped Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Attans. Förhoppningsvis tittar någon annan in snart och hjälper till. Om det dröjer för länge så kan du alltid lyfta frågan på det engelska forumet - för någon måste ju tidigare ha stött på ett liknande problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts