ParisNakitaKejser Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Hvis jeg nu godt vil bygge et theme fra bunden af eller tilrette den nuværnde theme jeg benytter, er der ikke nogle steder hvor jeg faktisk kan læse nået mere om det uden at skal sætte flere dage af til at kunne rette i et theme? tak for jeres venlighed her inde, Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 PrestaShop 1.3 Theming – Beginner’s Guide Link to comment Share on other sites More sharing options...
ParisNakitaKejser Posted November 23, 2013 Author Share Posted November 23, 2013 Der er ikke nogle websites hvor man kan læse sig frem til det isted for at skal købe disse bøger hjem og så vente på de ankommer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 23, 2013 Share Posted November 23, 2013 Du kan jo prøve at google det Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 Der er ikke nogle websites hvor man kan læse sig frem til det isted for at skal købe disse bøger hjem og så vente på de ankommer? Den fås også som e-bog, og den kan du jo downloade med det samme ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts