KenMos Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Hejsa alle, Er der nogen der kan hjælpe mig med, hvor det er jeg kan oversætte Cart: (tom) til Kurv: (tom) på forsiden af webshoppen? Jeg synes jeg har oversat under blockcart og så videre, men der sker ingen ændring. Bedste hilsner Kenenth Hoff Mosen P.S. Kører version 1.5.6.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Det skulle meget gerne være oversat. Prøv at opdatere oversættelserne. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
KenMos Posted November 23, 2013 Author Share Posted November 23, 2013 Jeg mener at have opdateret oversættelserne, men om jeg bare tror at jeg har gjort det, eller om jeg skal gøre mere end jeg har gjort ved jeg så ikke, men hvad er den helt eksakte procedure for dette, så alle oversættelser er up-to-date? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted November 23, 2013 Share Posted November 23, 2013 Gå ind i "Oversættelser" og find "Sprog du ønsker at tilføje eller opdatere". Her vælger du "Danish" og klikker på "Tilføj eller opdater sproget". /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
KenMos Posted November 23, 2013 Author Share Posted November 23, 2013 Hmmmm - den procedure har jeg prøvet en del gange efterhånden, men desværre ingen ændring. Er der ingen steder jeg manuelt kan ændre det? Bedste hilsner Kenneth Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 Det kan godt drille, at oversættelserne ofte ligger to gange. Både under modules/blockcart/translations og themes/default/modules/blockcart/translations. Prøv at kopiere filen fra det en katalog til det andet. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
KenMos Posted November 24, 2013 Author Share Posted November 24, 2013 Hmmmmm - går jeg i themes/default/modules/blockcart/translations findes der slet ikke en dansk oversættelse. Kun en en.php - skal jeg hive da.php fra modules/blockcart/translations til themes/default/modules/blockcart/translations? Bedste hilsner Kenneth Link to comment Share on other sites More sharing options...
khaledsaied Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 Hejsa alle, Er der nogen der kan hjælpe mig med, hvor det er jeg kan oversætte Cart: (tom) til Kurv: (tom) på forsiden af webshoppen? Jeg synes jeg har oversat under blockcart og så videre, men der sker ingen ændring. Bedste hilsner Kenenth Hoff Mosen P.S. Kører version 1.5.6.0 Du kan bare gå ind i backendsystemet Localization-->Translations og her vælger du "Installed modules translations" under modify translations. Dernæst vælger du dit tema (theme) og trykker flaget for det sprog du ønsker at oversætte til. Når dette er gjort åbnes et ny view i samme side, hvor du kan se alle felter som er oversat og som mangler at oversættes. For at undgå at kigge hvert enkelt felt igennem, kan du nøjes med at søge efter "cart" vha. CTRL+F og så oversætte alle felter hvor cart ikke er oversat til dansk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KenMos Posted March 4, 2014 Author Share Posted March 4, 2014 CTRL+F kan jeg ikke rigtig få til at fungere? Jeg har ledt alle bokse igennem og alle Cart er oversat til Kurv - hvad søren er det der går galt her? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 Har du kigget i forkontor oversættelser også? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts