ParisNakitaKejser Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Jeg er temlig ny inden for PrestaShop efter jeg ønsker at give PrestaShop en chance til et nyt projekt mig og kærsten har gang i, så kunne jeg godt bruge lidt hjælp her inde fra og dejlgit med et dansk sted at få hjælp i opstarts fasen Jeg har fået slået 25% moms til i Danmark, men mit problem er nu at prisen når en kunde logger ind så vises det ex. moms og det er lidt skod så er der nogle der ved hvordan delen jeg lige får prisen vist incl. moms altid? Takker på forhånd til alle der sider der ude og hjælper andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rene77 Posted November 23, 2013 Share Posted November 23, 2013 Prøv eks. at gå ind i menuen "Kunder" Vælg "Grupper" Vælg rediger "Kunder" yderst til højre Så kommer du ind kundegruppen. Der kan du vælge om kunder skal kunne se priser med eller uden moms Og evt. kunne få rabat. ./ Rene Link to comment Share on other sites More sharing options...
ParisNakitaKejser Posted November 25, 2013 Author Share Posted November 25, 2013 Jeg takker, tror det var det der var galt, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rene77 Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Velbekomme... Husk, at ændre tråden, til løst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts