Andersen433 Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 Hejsa. Jeg fik igår lavet et eller andet i forbindelse med 1 click upgrade. så nogle af funktionerne ikke virkede, Jeg havde selvfølgelig lavet backup, og forsøgte derfor at rulle shoppen tilbage. Under forsøget går der et eller andet galt og hele shoppen bliver lagt ned. Jeg kan ikke komme hverken i frontend eller backend. Jeg følger vejledningen her http://doc.prestashop.com/display/PS15/Making+and+restoring+your+own+backup men jeg kan simpelthen ikke få det til at fungere. forsiden fungere, og backend fungere. men billeder fungere ikke, 1 click upgrade er på en eller anden måde forsvundet. den melder fejl når jeg forsøger at gå ind på det menu punkt i backend. Her er info fra Config info i Backend Serverinformation Serverinformation: Linux #1 SMP Wed Jul 10 05:28:41 EDT 2013 x86_64 Servers softwareversion: Apache PHP-version: 5.3.27 Hukommelsesgrænse: 64M Maks. kørselstid: 120 Database information MySQL version: 5.5.33 MySQL version: InnoDB Tabel-præfiks: ps_ Butiksinformation PrestaShop version: 1.5.6.0 Shop URL: http://fiskogfritid.dk/ Navn på tema i brug: default E-mail-konfiguration E-mail-metode: Du benytter PHP mail funktion. Dine oplysninger Din webbrowser: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/31.0.1650.57 Safari/537.36 Tjek din konfiguration Obligatoriske parametre: Tjek venligst følgende fejl Sæt skriverettigheder for ʺimgʺ mappe og undermapper, rekursivt. Notice: Undefined index: files in /var/www/web39/web/cache/smarty/compile/34/21/ea/3421ea6ac1a6a20a6023bbf8a6dd7423c59167c7.file.view.tpl.php on line 260 Valgfrie parametre: OK Liste over ændrede filer Ændrede/manglende filer er blevet fundet. Manglende filer (1) administrator/autoupgrade/index.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts