jonassen2 Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 Jeg har lagt mit billede i img folderen. Jeg er gået herind: public_html/themes/default/css/global.css Linie 53: body{ font:normal 11px/14px Arial, Verdana, sans-serif; color:#222; background: url(../img/Wood.png;} Men det virker ikke... Hvor er fejlen/fejlene M Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 Et link til din side, ville gøre det noget nemmere at hjælpe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonassen2 Posted November 19, 2013 Author Share Posted November 19, 2013 http://wedding4u.dk/presta Hvordan får jeg den til at virke hvis man skriver wedding4u? Jeg retter min code gennem filemanager gennem min Meebox. Det er blot som om min filemanager og min Prestashop backend ikke taler sammen Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonassen2 Posted November 19, 2013 Author Share Posted November 19, 2013 Åh nej, har nu købt et tema hvor der stod: >1.5 og da jeg har 1.5.6 købte jeg dette i addons. Desværre var det 1.5.4 og nu er det hele noget rod. Også selvom jeg vælger mit default tema (grædende smiley) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 19, 2013 Share Posted November 19, 2013 (edited) Åh nej, har nu købt et tema hvor der stod: >1.5 og da jeg har 1.5.6 købte jeg dette i addons. Desværre var det 1.5.4 og nu er det hele noget rod. Også selvom jeg vælger mit default tema (grædende smiley) Indlæs backup? Dit default theme er nok ikke ødelagt, men du skal flytte rundt på moduler for at få tingene til at se rigtige ud. Dette spørgsmål burde i øvrigt være en ny tråd, da det ikke har noget at gøre med dit oprindelige spørgsmål (som vel nu er overflødigt, når du vil installere et nyt theme?) Det samme gælder flytning af shop til anden mappe (søg i forum, det er besvaret tidligere), men ellers hører det også til i en ny tråd. Edited November 19, 2013 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts