Henny Posted November 14, 2013 Share Posted November 14, 2013 Ik zou graag een afbeelding laten verplaatsen van de bestelknop naar de winkelwagen tijdens het bestellen. Nu is dat de rechthoek die beweegt naar de winkelwagen. Ik zou deze graag vervangen door een afbeelding. De versie die ik gebruik is 1.3.1.1 en deze wil ik ook blijven gebruiken. Heeft iemand enig idee wat ik zou kunnen aanpassen of veranderen? Voorbeeld website www.fm-producten.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted November 14, 2013 Share Posted November 14, 2013 Hiervoor zal de ajax-cart javascript wat aangepast moeten worden. Als je eventjes hebt zal ik die wel maken aan de hand van de huidige PS1.5 ajaxcart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henny Posted November 15, 2013 Author Share Posted November 15, 2013 Dat is geweldig. Kan ik dan b.v. zelf een plaatje van een winkelwagen invoeren? Moet ik nog iets doen, anders wacht ik het rustig af. Bedankt alvast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts