Kathleen89 Posted November 13, 2013 Share Posted November 13, 2013 (edited) Goedenavond, ik heb een klein probleem bij het instellen van mijn webshop. Ik wil graag gratis verzending aanbieden binnen belgie vanaf een bedrag van 30€. Ik heb een zone aangemaakt voor belgie. Vervolgens heb ik 3 vervoerders aangemaakt. 2 betalende en 1 gratis verzenden. Bij gratis verzenden enkel belgie aangevinkt. Ik heb dan de prijsklasse ingesteld de betalende van 1 € tot 1000€ en de gratis verzendkosten 30 € tot 1000 € Bij verzendkosten de bedragen en bij gratis verzendig 0. Facturering volgens totale prijs. Echter als ik nu in mijn winkelmandje producten heb voor minder dan 30 € kan ik toch de optie gratis verzenden selecteren en zo afrekenen. Iemand enig idee waar het mis loopt? Alvast bedankt Edited November 14, 2013 by Kathleen89 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ericosman Posted November 14, 2013 Share Posted November 14, 2013 Ga naar de gratis verzend optie en kijk op de 2de pagina wat staat er bij : Afwijkende gedrag ? Hier moet namelijk vervoeder deactiveren staan. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kathleen89 Posted November 14, 2013 Author Share Posted November 14, 2013 Dat was inderdaad wat er niet klopte. Super bedankt voor de snelle reactie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts