djclabbe Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 Hej! Håller på och lägger upp nya webshopen men när man går in på den via mobilen fungerar det inte riktigt som det ska. Jag får upp sidan som de ska i mobil läge, men kategorierna fungerar inte. Klickar jag på en kategori så ska det då komma upp några underkategorier,det gör det inte utan skickas direkt till en massa olika produkter bara. Nån som har en susning om vad det kan vara för fel? Sitter o kikar på addons nu och verkar finnas ett par olika man "ska" ha för att mobilanpassa står det? blandannat brow.si, den ser ju rätt nice ut men jag hittar ingen direkt info om den är bra eller ens nödvändig? Tacksam för svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger_bps Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 Hejsan, Vi använder default tema och ligger på 1.5.6.0. Funkar utan några tillägg. Underkategorier kommer upp utan problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djclabbe Posted December 3, 2013 Author Share Posted December 3, 2013 On 11/26/2013 at 8:46 AM, Roger_bps said: Hejsan, Vi använder default tema och ligger på 1.5.6.0. Funkar utan några tillägg. Underkategorier kommer upp utan problem. Hej Du har rätt! Det räckte tydligen att bara uppdatera till senaste versionen sen fungerade det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts