Helicanopy Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Ps versie 1.5.6.0 Ik wil een winkelwagen regel aanmaken met een code, zodra ik in het codeveld een code invul dan zie je deze regel nergens. Maar als ik de code uit het codeveld weglaat dan krijgt elke klant deze prijsregels te zien. Wat doe ik fout? Ik heb alle instellingen al diverse malen doorgelopen en aangepast maar krijg het niet voor elkaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 Zodra je een code invoert en je zet 'markeer' op uitgeschakeld zal de winkelwagenregel niet zichtbaar zijn aan de voorkant en enkel handmatig in te voeren zijn. Zet je 'markeer' op ingeschakeld zal de code zichtbaar worden in het winkelwagenoverzicht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helicanopy Posted November 12, 2013 Author Share Posted November 12, 2013 Ik heb echt alle mogelijkheden al geprobeerd maar de regel is echt niet in de winkelwagen te zien. Alleen als ik geen code opgeef dan wel maar dan is de regel onbeperkt geldig voor alle bestellingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts