ericosman Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Hallo, Ik zit met het probleem op dit moment ( gelukkig nog in test fase ) dat zodra er een order is geplaatst ik een mail krijg dat er een order is geplaatst. Maar deze krijg ik met een Mail failure. Dus had ik gegoogled en kwam ik er achter dat de instellingen aangepast moesten worden naar SMTP. Maar nadat ik dit heb gedaan en op opslaan heb geklikt staat het er nog op. maar zodra ik naar een andere pagina ga en weer terug kom is het weg... Kan iemand mij hier mee helpen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Hallo, Ik zit met het probleem op dit moment ( gelukkig nog in test fase ) dat zodra er een order is geplaatst ik een mail krijg dat er een order is geplaatst. Maar deze krijg ik met een Mail failure. Dus had ik gegoogled en kwam ik er achter dat de instellingen aangepast moesten worden naar SMTP. Maar nadat ik dit heb gedaan en op opslaan heb geklikt staat het er nog op. maar zodra ik naar een andere pagina ga en weer terug kom is het weg... Kan iemand mij hier mee helpen? Het is niet weg hoor, de admin heeft alleen een vaag bugje voor wat betreft de weergave van de e-mailinstellingen van PS Als je in de database configuration tabel kijkt zul je de gegevens zien die je met de mailinstellingen hebt ingevuld (als het goed is) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ericosman Posted November 11, 2013 Author Share Posted November 11, 2013 (edited) Het is niet weg hoor, de admin heeft alleen een vaag bugje voor wat betreft de weergave van de e-mailinstellingen van PS Als je in de database configuration tabel kijkt zul je de gegevens zien die je met de mailinstellingen hebt ingevuld (als het goed is) Maar ik krijg nogsteeds mails via Mail failure - malformed recipient address Ik maak gebruik van google apps for business Edited November 11, 2013 by ericosman (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Maar ik krijg nogsteeds mails via Mail failure - malformed recipient address Ik maak gebruik van google apps for business Gmail als SMTP server of als mail-ontvanger? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ericosman Posted November 11, 2013 Author Share Posted November 11, 2013 De mails komen nu goed bij mij binnen door gebruik te maken van : https://github.com/PrestaShop/PrestaShop/commit/789911184b72a2765a6faf39652506057350a021 ( zie topic : http://www.prestashop.com/forums/topic/280613-solved-upgraded-to-156-and-every-email-sent-malformed-recipient-address/?do=findComment&comment=1412400 ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helicanopy Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Ik heb hetzelfde probleem, wat voor een mail account ik ook gebruik de 2e mail met een hoop code blijft binnen komen. Ik kreeg te horen van scorpionsworld dat het aan de smtp server van het hosting bedrijf lag. Ik heb maar een mail naar het hosting bedrijf gestuurt met de vraag of zij het konden oplossen maar ik moet het dus wel zelf op lossen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts