Maxzn Posted November 8, 2013 Share Posted November 8, 2013 När jag skulle lägga in en modul manuellt råkade jag skriva över index.php. Jag har en backup som är några veckor gammal som jag helst inte vill anväda, är detta det ända alternativet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted November 8, 2013 Share Posted November 8, 2013 Du kan säkert använda din backup. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrezZeR Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Borde inte vara några problem att ta index.php från din backup. Har själv använt en som var drygt en månad gammal och det fungerade utan problem. Vad jag förstått det som så ändras inte så mycket i index.php filen när du lägger in moduler eller liknande. Som jag förstått det ändras den endast vid manuella editeringar utav filen. Så har du inte gjort något manuellt i den borde det fungera utan problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxzn Posted November 11, 2013 Author Share Posted November 11, 2013 Hej och tack för svar. Jag har gjort backup via DB-Backup, hur får jag fram Indexfilen? Som det är nu har jag en SQL-fil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrezZeR Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 On 11/11/2013 at 12:18 PM, Maxzn said: Hej och tack för svar. Jag har gjort backup via DB-Backup, hur får jag fram Indexfilen? Som det är nu har jag en SQL-fil? Har du gjort en databas backup så tar den ju endast backup på din databas. Inte på filerna som ligger lagrade på FTP servern. Enklaste du kan göra är nog i så fall att ladda hem samma version utav prestashop som du använder, och därefter kopiera filen index.php och lägga in den på din FTP. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxzn Posted November 11, 2013 Author Share Posted November 11, 2013 Tack för hjälpen GrezZer, det verkar funka som det ska. Nu kan jag sova gott igen.... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrezZeR Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 On 11/11/2013 at 12:34 PM, Maxzn said: Tack för hjälpen GrezZer, det verkar funka som det ska. Nu kan jag sova gott igen.... Kanon att det löste sig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts