Prestafan1234 Posted November 7, 2013 Share Posted November 7, 2013 (edited) Hej Shopversion 1.4.9 Shoppen tillader bestilling af varer, der ikke er på lager. Hvis en ordre består af en vare, der er på lager og en vare, der ikke er på lager, kan kunden ikke se, hvilken vare, der er udsolgt, da mailen er meget generel og blot fortæller, at en eller flere varer er udsolgt. Er det mon muligt i mailen (outofstock.html) at udspecificere, hvilke af varerne der ikke er på lager (hvad hedder den parameter, man skal have med i mailen)? Nogen der kan hjælpe? :-) Edited November 7, 2013 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted November 10, 2013 Share Posted November 10, 2013 Det ikke noget jeg set eller har haft behov for, så der er ingen kodeeksempler. Men du nød til at skrive om i koden for hvor mailen sendes til kunden, til her at inkludere et array af de produkter som ikke er på lager. Og så i mail templatet skrive disse produkter ud. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 10, 2013 Author Share Posted November 10, 2013 Tak for svar. Jeg tænker så lige, at shopejer får jo besked om, hvilke varer, der er udsolgt, men dette kommer jo selvfølgelig ikke via mailtemplates (så vidt jeg lige husker), men kan man ikke genbruge noget af det - eller evt. sende den samme mail til kunden? Dette er ikke en alm. shop, men en B2B, hvor det kun er en meget lille skare af de samme kunder der bestiller varer til distribution. Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted November 10, 2013 Share Posted November 10, 2013 Det er ikke helt på samme måde det virker når shopejeren får besked. Kommer dog som en mail fra templates i mailalerts modulet. Men dette script bliver kørt når et produkts antal bliver sat ned (sker under ordre proccessen). Så dette kan ikke bare bruges. Hvis det noget man ønsker at benytte, vil jeg helt klart mene det letteste er at skrive outofstock emailen om sådan produkterne kommer med her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 10, 2013 Author Share Posted November 10, 2013 Tak igen, har sendt dig en PB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts