Steffen Posted November 3, 2013 Share Posted November 3, 2013 (edited) v. 1.4.11.0 Jeg har i lang tid haft min shop liggende på et subdomæne, imens jeg har klargjort den til genåbning på hoveddomænet. I dag har jeg så lavet backup fra subdomænet (inkl. database) og flyttet den til hoveddomænet. Men modullisten bliver ikke vist i backoffice. Det har jeg prøvet før, og altid har det vist sig at være et modul som lavede problemer og det kunne løses ved at slette eller opdatere modulet. Det virker dog ikke denne gang, og det skulle da også være mærkeligt. For jeg har stadig shoppen liggende på subdomænet, som er en 100% kopi, og dén viser modullisten helt uden problemer. Jeg har prøvet at overføre modulerne via FTP én efter én, for at se om der var nogle der ikke virkede. Modullisten opdaterede fint, efterhånden som modulerne blev installeret. Et enkelt modul virkede dog ikke, så jeg slettede det igen. Men da jeg havde installeret alle modulerne, blev siden med moduler bare blank igen. Jeg har forsøgt at slette alt browserdata, men det havde ingen effekt... Nogle der har et bud på, hvad jeg har overset eller måske kan prøve? Edited November 4, 2013 by Nondo (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firmaconnect.net Posted November 3, 2013 Share Posted November 3, 2013 Virker som om det ene modul skaber problemer... Har du prøvet at fjerne det ene modul inden du flytter det hele? Så er det da kun et modul som skal arbejdes igen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted November 3, 2013 Author Share Posted November 3, 2013 Jeg har siddet og flyttet alle modulerne ét ad gangen og refreshed siden efter hver installation. Det ene modul, som lavede blank side, har jeg så slettet. Men listen er stadig blank, når det sidste modul er installeret. Da jeg så prøvede at slette det sidste modul, så var siden stadig blank, selvom dét modul jeg installerede næstsidst ikke gav problemer :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firmaconnect.net Posted November 3, 2013 Share Posted November 3, 2013 Gå ind i config/defines.inc.php Sæt define('_PS_MODE_DEV_', false); til define('_PS_MODE_DEV_', true); Hvis du får en fejlmelding nu så drop den lige herinde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted November 3, 2013 Author Share Posted November 3, 2013 Det gjorde ingen forskel Jeg prøvede lige at slette min DB og importere backup'en igen. Så fik jeg denne besked, efter den var færdig med at importere: FejlDet er muligt at du har fundet en fejl i SQL-parseren. Undersøg venligst din forespørgsel nøje, og tjek at anførselstegn er rigtige og ikke giver konflikter. Andre fejlårsager kan være at du uploader en fil med binær udenfor et lukket tekstområde. Du kan også prøve din forespørgsel i MySQL kommandolinje-interfacet. MySQL-serverens fejlmelding der følger herunder, hvis der er nogen, kan også hjælpe dig med at finde problemet. Hvis du stadig har probemer eller hvis parseren fejler hvor kommandolinjeinterfacet lykkes, reducer din SQL-forespørgselsinput til den ene forespørgsel der forårsager problemet, og indsend en fejlrapport med datablokken i KLIP-sektionen herunder:----BEGYND KLIP----eNo1jcEKgkAYhANv/1PMPV38NQ32JrLoYde1XesuJRFEESFUT98aNKdhmG9GOWedRM2oM2jVSTAyMJMfQhwRmbffaYlCsCjLJF0/H/M0fSZOrvcz7b2D9TGqRnVDjIMKjBmPqFtnjQpQKvKUelNJbIIvqG/7pRVbv0zmgrfQl9v8Il11jcRppN8bRau/vkycJNU=----SLUT KLIP--------BEGYND RÅ----ERROR: C1 C2 LEN: 1 2 11STR: MySQL: 5.1.66-0+squeeze1-logUSR OS, AGENT, VER: Mac CHROME 5.0.30PMA: 4.0.5PHP VER,OS: 5.3.17 LinuxLANG: daSQL:----SLUT RÅ----SQL-forespørgsel: MySQL returnerede: #1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firmaconnect.net Posted November 3, 2013 Share Posted November 3, 2013 #1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1 Betyder at du ikke kan importere denne filstørrelse, den er for stor. Hvor stor er SQL filen? Sjovt at du har haft den til at køre.... er det første gang du har slettet DB? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted November 3, 2013 Author Share Posted November 3, 2013 Filen er 50,7 mb. Jeg har aldrig fået denne fejl før.. Shoppen kører uden problemer. Det er kun modullisten i BO, som ikke vises. Samme DB kører uden problemer på mit subdomæne, hvor jeg sagtens kan se modullisten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firmaconnect.net Posted November 3, 2013 Share Posted November 3, 2013 (edited) Nej men ofte er den fejl du får pga filstørrelse. 50,7 er stor og skal nok splittes.... Kan se shoppen er oppe hvis det er nondo.dk som vises i dit link Edited November 3, 2013 by Firmaconnect (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted November 4, 2013 Author Share Posted November 4, 2013 Hmm, jeg ved databasen før har været større uden det har givet problemer. Jeg troede faktisk, at det var en meget lille størrelse database Shoppen har hele tiden virket. Mit eneste problem er modullisten i backoffice. Ellers kører alt andet perfekt. Jeg vil prøve at slette alle filer og så overføre backuppen igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firmaconnect.net Posted November 4, 2013 Share Posted November 4, 2013 (edited) Prøv din database med den her http://www.youtube.com/watch?v=OETP2sXuPss Eller prøv at zippe den, det virker også nogle gange Edited November 4, 2013 by Firmaconnect (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted November 4, 2013 Author Share Posted November 4, 2013 Jeg har nu løst problemet ved at gøre følgende: - Slette alle filer via FTP - Slette databasen - Overføre backup-filer via FTP - Oprette ny database og importere tabeller fra backup Underligt det ikke virkede første gang, men nu kan jeg endelig komme videre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts