KimTheMan Posted November 3, 2013 Share Posted November 3, 2013 (edited) Hej, På min side http://www.ithansen.dk Der har jeg fjernet den tekst der normalt kom frem i toppen af siden når man gik ind på en submenu (ved de grønne pile) Men tror ikke måden jeg har gjort det på er helt okay selv om teksten faktisk er væk. I filen category.tpl der var denne tekst: {if $subcategory.description} <p class="cat_desc">{$subcategory.description}</p> {/if}Den har jeg så ændret til (spørg ikke hvordan jeg kom frem til det. Det var da jeg sad og surfede rundt i nat jeg prøvede mig lidt frem) {if strlen($subcategory->description) > 450} <p id="subcategory_description_short">{$subcategory->description|truncate:120}</p> <p id="subcategory_description_full" style="display:none">{$subcategory->description}</p> <a href="#" onclick="$('#subcategory_description_short').hide(); $('#subcategory_description_full').show(); $(this).hide(); return false;" class="lnk_more">{l s='More'}</a> {else} <p>{$subcategory->description}</p> {/if} Der findes sikkert en bedre måde at gøre dette på ikke? Mvh Kim Edited May 29, 2014 by KimTheMan (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted May 29, 2014 Author Share Posted May 29, 2014 Nå ikke. Men det har virket fint. Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 29, 2014 Share Posted May 29, 2014 Har du hørt om vidensdeling på dette forum? Her på forum, skriver hvad man løsningen er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted May 30, 2014 Author Share Posted May 30, 2014 Ja men svaret deler jeg jo allerede i #1. Men du glemte måske at læse tråden igennem? Der skriver jeg jo netop "Den har jeg så ændret til (spørg ikke hvordan jeg kom frem til det. Det var da jeg sad og surfede rundt i nat jeg prøvede mig lidt frem)" Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts