Timerdreng Posted November 3, 2013 Share Posted November 3, 2013 (edited) Hej Først vil jeg lige sige jeg har forsøgt mig igennem mange andre indlæg her fra forummet, det der hjalp mig mest, men alligevel ikke var dette: http://www.prestashop.com/forums/topic/207575-hvordan-%C3%A6ndrer-jeg-automails-til-kunder/?hl=%2Bautomails&do=findComment&comment=1024049 Men mit problem er: Hvordan ændre man i standart emails? Jeg er helt ny til prestashop og syntes ikke en lyserød email og bogstaver der ikke kan tydes passer helt rigtigt ind. Jeg er kommet så lang her: http://smartnord.dk/mails/da/ Og ja jeg kan godt se alle mine mails ser ud ad H til. Men hvordan ændre jeg i dem? Håber i vil give jer tid til at smide en hjælpende kommentar. Mvh Carsten Nielsen Edited November 9, 2013 by Timerdreng (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 3, 2013 Share Posted November 3, 2013 Se mit indlæg #5 i den tråd. Der er løsningen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timerdreng Posted November 3, 2013 Author Share Posted November 3, 2013 Cool. Tak. Men hvordan går man ind og retter i FTP'en? Mvh Carsten Nielsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timerdreng Posted November 3, 2013 Author Share Posted November 3, 2013 Okay. Nu har jeg fundet ud af hvordan jeg retter tekster osv. Men farverne kan ikke ændres via mails/da. For den har lige sprunget koderne over. Har du en løsning på det ? Mvh Carsten Nielsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 3, 2013 Share Posted November 3, 2013 Så gør du det vist ikke via FTP? Farverne skal rettes i html-filerne, brug en editor f.eks. notepad ++ (som kan downloades gratis) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firmaconnect.net Posted November 3, 2013 Share Posted November 3, 2013 Hej Timerdreng. Kan godt rette det for dig hvis du sender mail folderen til mig.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timerdreng Posted November 4, 2013 Author Share Posted November 4, 2013 Prestafan1234 - Jeg bruger filezila som åbner filerne med notepad. Men koder ser ikke ud til at være der. Kun teksten i selve mailen. Mvh Carsten Nielsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 4, 2013 Share Posted November 4, 2013 Det lyder mystisk - prøv at smide indholdet ind her, f.eks. fra order-confimation.html mailen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firmaconnect.net Posted November 4, 2013 Share Posted November 4, 2013 Hej Timerdreng. Husk lige at sætte tråden til [Løst] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts