presta-dyr Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 Jeg har opdateret oversættelserne til 1.5.6.0. Der var noget knas med e-mails og overskrifter på e-mails, der nu er rettet. Opdater oversættelserne fra back office under: Lokalisering > Oversættelser Vælg så "Danish" ved "Sprog du ønsker at tilføje eller opdatere" og klik på knappen "Tilføj eller opdater sproget". /Kjeld 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firmaconnect.net Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 Lækkert Keld Ja den gav en fejlmelding 1000 tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexanderleo Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 Jeg synes ikke jeg har dansk moms m.m når jeg har installeret den nye version? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 Oversættelser og momsregler er altså ikke det samme. Du bør nok oprette en ny tråd med dit specifikke problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexanderleo Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 Det har jeg misforstået. Det findes man selvfølgelig under "Localisations" Og så vælger man det sprog, som den skal hente moms, valuta osv. i Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts